راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند درباره رعایت حقوق کارگران خانگی که سبب دل گرمى بیشتر آنهابرای کار می‌شود| پاکیزگی یا اعمال شاقه؟ آیا زن باید برای کار در خانه حقوق بگیرد؟ بررسی دلایل تمرکز نداشتن دانش‌آموزان | چرا فرزندم حواس پرت است؟ اختلال بیش فعالی حتی در ۵۰ سالگی افزایش مهاجرت پرستاران مشهدی از فروردین ۱۴۰۳ تاکنون ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند فواید فوق‌العاده و بی نظیر روغن زرده تخم مرغ برای سلامت مو + طرز تهیه آن قطار مشهد-تهران پس از رفع نقص لوکوموتیو به حرکت خود ادامه داد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟ راهی تضمینی برای دفع مورچه از خانه
سرخط خبرها

خبر خوش برای بازنشستگان | قول مساعد تامین اجتماعی برای افزایش حقوق ۱۴۰۰

  • کد خبر: ۵۷۴۷۲
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
  • ۲۰
خبر خوش برای بازنشستگان | قول مساعد تامین اجتماعی برای افزایش حقوق ۱۴۰۰
تامین اجتماعی می گوید: برای افزایش حقوق بازنشستگان در سال آینده با توجه به طرح متناسب سازی نیاز به 90 هزار میلیارد تومان منابع دارد اما رقم لایحه بودجه 60 هزار میلیارد تومان با این عدد فاصله دارد.
به گزارش شهرآرانیوز، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با اعلام این که در سال جاری و با لحاظ افزایش حقوق سنواتی حدود ۴۹ درصد حقوق بازنشستگان افزایش یافت گفت: برای افزایش مناسب و موثرتر حقوق بازنشستگان، پرداخت ۹۲هزار میلیارد تومان به این سازمان در سال آینده مورد نیاز است که امیدواریم تصویب و پرداخت شود.

او با اشاره به اینکه در لایحه بودجه سال آینده کشور ۹۰ هزار میلیارد تومان برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان تعیین شده که برای دستگاه‌های مختلف است و سهم سازمان تامین اجتماعی حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان تعیین شده است و انتظار داریم این مبلغ افزایش یابد.

محاسبات مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نشان می‌دهد بین رقم بودجه و رقم مورد نیاز بیش از ۶۰ هزار میلیارد تومان اختلاف وجود دارد.


نامه تامین اجتماعی به روحانی


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با وعده تلاش برای افزایش مجدد حقوق بازنشستگان گفت: در همین رابطه نامه‌ای برای رئیس جمهور نوشتم و ایشان همان روز دستور مساعد صادر کردند. از طریق رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز پیگیر این موضوع هستیم و با توجه به موافقت و همراهی دکتر نوبخت امیدواریم این خواسته بازنشستگان محقق شود.

وی افزود: پرداخت بخشی از مطالبات سازمان تأمین اجتماعی از دولت در بودجه سال آینده تصویب شده است و این سازمان از همه ظرفیت‌ها و توان کارشناسی برای دریافت مطالبات و ارتقای خدمات جامعه تحت پوشش استفاده می‌کند.

سالاری گفت: دولت در برابر خواسته‌ها و مطالبات بازنشستگان گوش شنوا دارد و رفع مشکلات و خواسته‌های این عزیزان قطعاً مورد توجه قرار می‌گیرد و برای ارتقا سطح خدمات به جامعه تحت پوشش، دولت و سازمان تأمین اجتماعی از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند.

قول تامین اجتماعی به بازنشستگان
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: درباره افزایش حقوق سالیانه بازنشستگان با توجه به همه جوانب، اقدامات لازم را انجام می‌دهیم و حقوق فعلی بازنشستگان همراه با مبالغ مربوط به متناسب‌سازی مشمول افزایش سالیانه است.

سالاری با بیان اینکه وظیفه تامین اجتماعی در قبال ۴۶ میلیون جمعیت کشور است و هزینه‌های این سازمان از محل وصول حق بیمه تامین می‌شود، گفت: پرداخت مستمری مناسب به بازنشستگان مهمترین وظیفه تامین اجتماعی است و ۳ میلیون ۶۰۰ هزار نفر از این سازمان حقوق می‌گیرند و با احتساب خانواده آن‌ها به حدود ۱۱ میلیون نفر می‌رسند.

وی ادامه داد: حتی روز و ساعت پرداخت حقوق برای بازنشستگان مهم است و نباید هیچ دغدغه‌ای در این زمینه نباید وجود داشته باشد. درباره مقرری بگیران بیمه بیکاری و سایر مستمری بگیران نیز همین وضعیت است. این سازمان بیشترین تلاش را برای تحقق آن انجام می‌دهد.
 
 
منبع:اقتصادنیوز
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۴
منصورکریمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
0
7
سلام همسازی بازنشسته ها حقوقاشون سالیانه جدا از هم است همسازی نباید با افزایش حقوق باهم باشد
مستمری
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
0
12
هیچی تغییر نمیکنه همش وعده الکی
مستمری بگیر
Germany
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
اقای مسئول که میفرمایید که حقوق مستمری بگیران از پرداختی بیمه پردازان داده میشود
پس ان 30 سال دریافتی های قبل مستمری بگیران چه کردید
ذاکری
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
0
1
۴۹درصدی که شما میفرمایید افزایش سال جاری شاید برا حداقل بگیرها بوده باشد لطفا۴۹درصد افزایش رابه کل بازنشسته ربط ندهید سال جدید هم برای کشوری ولشگری ۲۵ درصد افزایش وبرای تامین اجتماعی ۱۸ درصددرنظر گرفتند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
0
1
اقاي نوبخت گفتن حقوق بازنشستگان بايد ٨/٨ ميليون ميشد ميخام بدونم با ميشد ميشد سفره ي بازنشستگان پر ميشه چرا فقط در مورد تامين اجتماعي اينهمه دليل و سند ميارن كه بايد ميشده اما نميشه براي يكبار هم شده اين قضيه رو تمامش كنين بگين نميخاهيم بشود لا اقل سر كار نمي مونن اين بازنشسته هاي بنده خدا
انقلاب
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
0
2
فقط تبعیض را بر دارید شهروند درجه یک ودو نداریم
ماهم حق بیمه پرداخت کرده ایم
مستمری بگیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
0
2
همش وعده خالی واسه تفاوت طرح و سخت وزیان اور همش ۳۰هزار تومان افزایش داشت خدا حق مظلوم خواهد گرفت
محمدعلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
0
2
لطفا شعارندید۴۹درصدبه کی اضافه شده من متوسط بگیرم ۶۰۰تومان اضافه شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
0
2
سلام فقط حرف می‌زنید کاری انجام دهد که ما بازنشستگان تامین اجتمای همسازی ما انجام شود فرق نگذارد دولت فرق می گذارید کاری خیلی خیلی زشتی هست
کارمنددولت بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
0
1
سلام لطفااطلاع رسانی شودبه مدیرکل سازمان تامین اجتماعی برسانیددوباره ذهنیت وافکارعمومی رامغشوش وفریب ندهیدکه حق وحقوق بازنشستگان غیرهمکاررابین خودتان وشاغلین وبازنشستگان همکارتامین اجتماعی تقسیم کنیدومجدداغاصبانه حق وحقوق بازنشستگان غیرهمکاربرای خودتان بردارید ؟؟!!!
فرزانه
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
0
2
حقوق بازنشسته های تامین اجتماعی بسیار پایین هس من کارمند بازنشسته بیمارستان هستم حقوقم دو میلیون و سیصد هس با سابقه ۲۲ سال چجوری باهاش زندگی کنم دو تا دختر دارم جهیزیه میخوان با این حقوق فقط ده روز زندگی ام تامین میشه حقوق ها دو برابر باید بشه که اقلا یه زندگی نرمالی داشته باشیم نه ایکنه هر سال ۲۰۰ و سیصد اضافه کنن با این تورم فقط دولت باید رسیدگی کنه که متاسفانه مردم رو درک نمیکنن چون خودشون تامین هستن
مهدی سلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
0
1
سلام سلیمانی هستم راننده ترانزیت بودم برای تمدیت گواهی نامه رفتم ما ینه چشم رده
شودم هالا با گواهینامه دو شخصی با 17 سال سابقه با 65 سال بازنشسته شدوم با حقوق
یک ملیون صد با خانواده 9 نفر خدا وکیلی حقوق من کمه
ملیحه آتشین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
0
2
خدا کنه این اضافه حقوق روزود پرداخت کنید ونگذارید چند ماه بعد چون اگر بدانید احتیاج داریم
عباس گلدوست
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
0
1
اگر قراربود حقوق و دستمزد طبق قانون اجرا شود تا کنون این کار انجام میشد اما با توجه به خواست و دیدگاه حکومت در تجارب سالهای گذشته ،اجرای قانون در مورد حقوق مردم نادیده گرفته شده و سالیان درازی آنقدر از حقوق قانونی چشم پوشی شده که به قول علما کارد به استخوان قشری از مردم رسیده . ما خجالت میکشیم که در کشورهای بسیاری حقوق رئیس جمهور و نظافت چی شهرداری برابر است ولی در کشور اسلامی ما قانون جنگل حکمفرماست و طبق گزارش مجلس اختلاف حقوق به ۱۵۰۰درصد رسبده است.
اسدی-یک بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
0
1
حر ف رایگان زدن آسان است !!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
0
1
سلام، باز قصه تکراری، که از هم اکنون سازش توسط جناب آقای سالاری دارد کوک می‌شود، وآن اینکه بعد از اولین حقوق سال آینده بگفتگو می نشینند، که بله ما در نظر داشتیم همسان سازی را مثل کشوری انجام بدهیم ولی همانطور که گفته بودیم متاسفانه دولت محترم به دهی به صندوق ندادند و در بودجه نیز سهم تامین اجتمایی 30 میلیارد شد درصورتیکه ما 90 میلیارد نیاز داشتیم، وقص علا...، همیشه همین بوده، وخواهد بود. ما از این دیگ چوبی حلوایی نخواهیم خورد
مستعان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
1
0
باتشکر ازتلاش وپیگیری های ارزشمند مدیرعامل محترم سازمان تامین اجتماعی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
0
1
خداازتون راضی نباشه
بانشسته
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
0
1
اخرش همسان سازی با اضافه حقوق سالیانه را با هم سر هم بندی میکنند وی مبلغ ناچیزی را ب عنوان همسان سازی اضافه میکنند ومیگن دولت باید ببقیه بدهی اش را بدهد تا همسان سازی کامل اجرا شود طبق معمول وعده سر خرمن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
0
1
افزایش حقوق که باید باشه ویک امر طبیعی و لاینفکه مقدارش چه قد باشه و ایا با میزان تورم همخوانی داره مهمه و مسئله سازه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->